Блог ЗДВР, вчителя початкових класів,асистента вчителя Красько Людмили Сергіївни
  • Головна сторінка
  • Про автора
  • Мої досягнення
  • Нормативні документи
  • Методична скринька
  • Розклад уроків
  • Календарні плани

понеділок, 20 березня 2023 р.

Для чого читати книги?




 

о березня 20, 2023
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Мітки: Інклюзивна освіта, Інтерактивні вправи, НУШ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Орв'яницький ліцей Дубровицької міської ради

  • Орв'яницький ліцей

Сторінки

Категорії

  • Виховні заходи (33)
  • Дистанційне навчання (165)
  • Інклюзивна освіта (29)
  • Інтерактивні вправи (34)
  • Карточки (15)
  • Методична скарбничка (2)
  • НУШ (159)
  • Показові уроки (57)
  • Портфоліо (1)
  • Презентації (51)
  • Роздатковий матеріал (14)
  • Руханки (9)
  • Самоосвіта (19)
  • Сторінка для учнів (103)
  • Фотогалерея (32)


Група в фейсбуці

Група в фейсбуці
Точний час Україна
Українське ділове мовлення. Календар свят

Загальна кількість переглядів сторінки

Прихильники

Архів блогу

  • ►  2025 (7)
    • ►  червня (6)
    • ►  березня (1)
  • ►  2024 (30)
    • ►  листопада (2)
    • ►  жовтня (8)
    • ►  червня (4)
    • ►  березня (1)
    • ►  лютого (15)
  • ▼  2023 (33)
    • ▼  березня (26)
      • портфоліо 
      • WARM-UP IN ENGLISH | Фізкультхвилинка
      • 21 березня - День людей з синдромом Дауна.
      • Освітнє середовище НУШ та інклюзивна освіта
      • Що робити,коли життя здається похмурим?
      • Для чого читати книги?
      • Цікаві вправи та ігри для дітей з ООП
      • Документація асистента вчителя: принципи ведення т...
      • Перелік документів, необхідних для роботи асистент...
      • Любіть свої дітей.Інформація для батьків дитини з ...
      • Психологія дитячого Малюнку.
      • Малюємо-релаксуємо
      • Образотворче мистецтво
      • Наше шкільне життя
      • [Вебінар] Освітні труднощі та рівні підтримки діте...
      • WARM-UP IN ENGLISH | Фізкультхвилинка
      • АРТ-ТЕРАПІЯ ПРИ РІЗНИХ ПОЧУТТЯХ (для дітей та доро...
      • Підготовка батьків дітей з ООП до переходу з молод...
      • Асистент вчителя: взаємодія з педагогами та дітьми...
      • Особливості дистанційного навчання дітей з ООП.
      • Основні функції та посадові обов’язки асистента вч...
      • Різнобарвна сторінка НУШ та інклюзивної освіти
      • Що таке індивідуальна програма розвитку (ІПР)?
      • Інклюзія в НУШ — реалії української освіти
      • НУШ та інклюзивна освіта.
      • Інклюзивне навчання в школі: кроки до успішного по...
    • ►  лютого (7)
  • ►  2022 (82)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (14)
    • ►  вересня (14)
    • ►  травня (6)
    • ►  квітня (21)
    • ►  березня (20)
    • ►  січня (6)
  • ►  2021 (39)
    • ►  листопада (3)
    • ►  вересня (13)
    • ►  травня (7)
    • ►  березня (8)
    • ►  лютого (3)
    • ►  січня (5)
  • ►  2020 (145)
    • ►  вересня (1)
    • ►  червня (3)
    • ►  травня (62)
    • ►  квітня (39)
    • ►  березня (24)
    • ►  лютого (14)
    • ►  січня (2)
  • ►  2019 (1)
    • ►  грудня (1)

Шукати в цьому блозі

Корисні посилання



















  • (без назви)
    Поради школярам від захисників України  
  • Англійська мова 2 клас.Тема: Одяг
  • Онлайн-тести з англійської мови для учнів 2 класу
    https://naurok.com.ua/test/angliyska-mova/storinka-21
  • Англійська мова 2 клас.Діагностична робота з аудіювання
  • Практика читання. Англійська Урок 2. Букви з одним звуком. Як навчитися ...

Про мене

Моє фото
Людмила Красько
цілеспрямована,волелюбна та темпераментна,толерантна та щира
Дивитися мій повний профіль
Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.